PENDEDAHAN! LUAHAN HATI ANAK MUDA TERHADAP KJ!

copy & paste daripada House of PK

Di bawah ini adalah luahan hati seorang Pemuda yang masih sayangkan parti keramat ini tetapi amat kecewa dengan sikap yang ditunjukkan oleh KP elitis yang bingai ni, anda baca dan nilaikanlah betapa marahnya anak muda ini yang menggelarkan dirinya sebagai Keris Putera!

Aku tak boleh lah tak cerita pasal khairy ni, asal bangun pagi je rasa nak hentam, asal bangun pagi je rasa nak belasah dia..

Persoalan nak dibawa apakah misi setiakawan yang dipilih oleh perwakilan yang bodoh-bodoh alang yang menyokong kahiry pada tempoh hari telah berjaya membawa pemuda ke landasan yang tepat?
Apakah pemuda hari ini disegani pembangkang?
Apakah pemuda hari ini ditakuti pembangkang?
Apakah pemuda hari ini dipilih sebagai tempat berpolitik oleh golongan muda?
Apakah pemuda hari ini menjadi juara kepada rakyat(muda)??
Apakah pemuda hari ini berjaya memperjuangkan bangsa?
Apakah pemuda hari ini berjaya memperjuangkan agama?
Apakah pemuda hari ini labih bagus dari zaman pemuda datuk harun?
Apakah pemuda hari ini dilihat sebagai pendesak kepada kerajaan?
Apakah pemuda hari ini menjamin kemenagan bn pada pru13?
Apakah pemuda hari ini bersatu dengan pemuda dari kompenan lain?
Apakah pemuda hari ini telah berjaya mengurangkan peratus pengangguran golongan muda pada hari ini?
Jawab kj jawab!!
Adakah konsep setiakawan yang di war-war kan pada pemilihan hari itu telah berjaya?
Jawab kj jawab?

Apakah pemuda hari ini berbangga apabila ketuanya keluar dalam majalah fesyen?
Apakah pemuda bangga bila ketuanya berlakon dalam filem pendek paling bodoh kat malaysia?

Khairy nak jadi apa?
Semenjak dua menjak ni khairy dah meroyan sama macam nik aziz..

Nak jadi ketua pemuda
Atau nak jadi pelakon
Atau nak jadi model???

Khairy2 pilih lah kerjaya yang sesuai dengan kamu..
Kalau ko kaya macam mana pun tapi ko bukan pimpin pemuda aku dan rakyat lain tak heran!!
Tapi bila ko kaya raya,harta berbilion dan ko pimpin pemuda tapi pemuda lesu dan tido berdengkur manalah orang tak marah bodoh!!!

Kalau kj jadi menteri apa pun insyallah aku akan keluar umno!!!
Kita jumpa kita lawan!!!

Renung2kanlah
Selamat beramal…

About these ads

0 Responses to “PENDEDAHAN! LUAHAN HATI ANAK MUDA TERHADAP KJ!”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: