PENDEDAHAN! LUAHAN HATI ANAK MUDA TERHADAP KJ!

copy & paste daripada House of PK

Di bawah ini adalah luahan hati seorang Pemuda yang masih sayangkan parti keramat ini tetapi amat kecewa dengan sikap yang ditunjukkan oleh KP elitis yang bingai ni, anda baca dan nilaikanlah betapa marahnya anak muda ini yang menggelarkan dirinya sebagai Keris Putera!

Aku tak boleh lah tak cerita pasal khairy ni, asal bangun pagi je rasa nak hentam, asal bangun pagi je rasa nak belasah dia..

Persoalan nak dibawa apakah misi setiakawan yang dipilih oleh perwakilan yang bodoh-bodoh alang yang menyokong kahiry pada tempoh hari telah berjaya membawa pemuda ke landasan yang tepat?
Apakah pemuda hari ini disegani pembangkang?
Apakah pemuda hari ini ditakuti pembangkang?
Apakah pemuda hari ini dipilih sebagai tempat berpolitik oleh golongan muda?
Apakah pemuda hari ini menjadi juara kepada rakyat(muda)??
Apakah pemuda hari ini berjaya memperjuangkan bangsa?
Apakah pemuda hari ini berjaya memperjuangkan agama?
Apakah pemuda hari ini labih bagus dari zaman pemuda datuk harun?
Apakah pemuda hari ini dilihat sebagai pendesak kepada kerajaan?
Apakah pemuda hari ini menjamin kemenagan bn pada pru13?
Apakah pemuda hari ini bersatu dengan pemuda dari kompenan lain?
Apakah pemuda hari ini telah berjaya mengurangkan peratus pengangguran golongan muda pada hari ini?
Jawab kj jawab!!
Adakah konsep setiakawan yang di war-war kan pada pemilihan hari itu telah berjaya?
Jawab kj jawab?

Apakah pemuda hari ini berbangga apabila ketuanya keluar dalam majalah fesyen?
Apakah pemuda bangga bila ketuanya berlakon dalam filem pendek paling bodoh kat malaysia?

Khairy nak jadi apa?
Semenjak dua menjak ni khairy dah meroyan sama macam nik aziz..

Nak jadi ketua pemuda
Atau nak jadi pelakon
Atau nak jadi model???

Khairy2 pilih lah kerjaya yang sesuai dengan kamu..
Kalau ko kaya macam mana pun tapi ko bukan pimpin pemuda aku dan rakyat lain tak heran!!
Tapi bila ko kaya raya,harta berbilion dan ko pimpin pemuda tapi pemuda lesu dan tido berdengkur manalah orang tak marah bodoh!!!

Kalau kj jadi menteri apa pun insyallah aku akan keluar umno!!!
Kita jumpa kita lawan!!!

Renung2kanlah
Selamat beramal…

Advertisements

PAS Eksploitasi Kanak-kanak

Inilah sikap sebenar PAS. Sanggup menggunakan apa sahaja untuk kepentingan mereka. Sanggup menggunakan anak kecil (dalam bulatan) untuk menarik sokongan rakyat agar menyokong mereka. Biarlah anak itu main tanpa dikacau.. Sebenarnya ini sudah banyak kali berlaku. Dalam demonstrasi. Ramai kanak-kanak turut serta yang bertujuan sebagai benteng untuk mereka.Mana SUHAKAM?tak kan tengok je..

Cuba perhatikan sebelah kiri gambar. Itu bendera INDONESIA ke ape? PAS ada kaitan dengan INDONESIA ke dalam menjatuhkan UMNO? PAS nak membentuk INDONESIA RAYA dengan Indonesia ke? Mengucaplah PAS..

~ahmadrazmie~

FAM main sandiwara


Ampun Tuanku.. Post Patik Harap Di Ampun.

FAM. Di sinilah pusat kejatuhan prestasi pemain bola sepak negara. Bukan pemain tidak bagus.. Bukan inisiatif yang diberikan tidak cukup.. Bukan kemudahan tidak 5 bintang. Tetapi yang menjadi masalah adalah Pengurusan tertinggi FAM yang dilihat sambil lewa dan tidak mengambil berat perkembangan bola sepak negara.

Terlalu banyak politik di dalam sukan bola sepak. Terlalu banyak alasan yang diberikan. Contohnya dalam kes pasukan bola sepak Pahang ini. Lihat saja lah. kalau tidak boleh terima kekalahan, sembahkanlah yang terbaik. kalau hakikat telah diturunkan ke Liga Perdana, semua pihak harus terima. tiada salahnya kalau bermula dari bawah.

Cadangan AR: jangan libatkan mereka yang berkepentingan didalam sukan. bukan apa. nanti sukan akan tergadai. Contohnya kalau menteri besar menjadi pengurus atau presiden sesebuah pasukan. Apa akan jadi kalau parti mereka kalah. Lihat sahaja pasukan Perak. Kelam kabut jadinya. yang jadi mangsa adalah pemain.

Daripada Harian Metro

ANGKARA sandiwara Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), janji untuk skuad Harimau Muda A beraksi dalam saingan Liga Super musim 2010 hanya palsu semata-mata. Jika minggu lalu Mesyuarat Jawatan Kuasa Pertandingan Tempatan (JKPT) badan induk itu memutuskan memberi lampu hijau kepada juara Liga Perdana musim lalu untuk dinaikkan taraf, semalam Mesyuarat Majlis FAM ke-5 yang dipengerusikan Presidennya, Sultan Ahmad Shah berpendirian sebaliknya.
Continue reading ‘FAM main sandiwara’

Nik Aziz Membelakangkan Nabi Muhammad?

Artikel daripada Laman Web Pemuda UMNO dan Blog Kepal nasi Kepas Beras

Penulis: Kamarulzaman Kamdias

(Bekas Exco Pergerakan Pemuda Umno Malaysia (2004 – 2008). Kelulusan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dari Hertfordshire University, United Kingdom, juga lepasan pelajar UiTM))

Apa beza sunnah Nabi Muhammad saw dengan sunnah nabi-nabi terdahulu? Kalau pada zaman nabi-nabi terdahulu beban menyebar agama hanya terletak di bahu para-para nabi.
Umat mereka hanya bertindak mengikut dan taat kepada ajaran nabi-nabi. Pendek kata umat nabi terdahulu hanyalah bertaraf ‘abid’ atau ahli ibadat, manakala nabi-nabi mereka berfungsi sebagai penyebar agama.
Tetapi, umat Nabi Muhammad saw tidak begitu. Tugas umat Muhammad sama seperti tugas Muhammad, iaitu beribadat dan pada masa yang sama bertindak sebagai penyebar agama sepertimana juga nabinya.

Penyeludupan dadah, Siti Zailah tidak puas hati jawapan Timbalan Menteri

Petikan daripada Harakah Daily

“Siti Zailah yang ditemui selepas itu bagaimanapun tidak berpuas hati dengan jawapan Abu Seman kepada soalannya yang dianggap sambil lewa dan tidak menjawab soalan sebenar.

“Saya tak puas hati dengan jawapan timbalan menteri tadi. Saya tanya berapa kes yang ditangkap, tapi beliau tidak jawab,” katanya.

Beliau yang juga timbalan ketua Muslimat PAS berkata, menurut maklumat yang diterimanya, ramai pengedar dadah di sempadan ditangkap oleh PDRM dan boleh didakwa di bawah seksyen 398 namun dibebaskan atas alasan tidak cukup bukti.

Sedangkan sumber memberitahu, ketika serbuan dibuat ke rumah pengedar, terdapat banyak dadah dan wang ditemui.
Continue reading ‘Penyeludupan dadah, Siti Zailah tidak puas hati jawapan Timbalan Menteri’

Perosak Fikiran Rakyat

Hm.. Ntah..

Mak ‘Nyah’ atau ‘Nyah’ kau dari sini..

Berita lanjut klik sini

“KUALA LUMPUR – Mohammed Fazdil Min Bahari atau Fatine, 36, dalam laman sembang, Facebook mengakui dirinya masih berpegang kepada ajaran Islam dan berterusan melaksanakan tuntutan agama meskipun sudah berada di United Kingdom (UK) sejak awal tahun lalu”

Ulasan

  1. Betul ke ni? kalau dah kahwin dengan orang kafir laknat tu macam mana? mana agamanya? mana akidahnya? Dalam Islam DIHARAMKAN perkahwinan sejenis ni.. Akidah Al-Arqam ni..
  2. Sekiranya berterusan melaksanakan tuntutan agama.. Takkan boleh terjerumus dalam kancah pondan ni cik akak oi.. eh silap.. cik abang oi.. apa ni.. Persendakan Agama Ke?
  3. Jalan terbaik buat Fazdil.. Taubat Nasuha.. janji pada diri sendiri.. pada Allah S.W.T tidak akan mengulang lagi perbuatan ini.. Menukar jantina berdosa.. Ini bermakna tidak bersyukur dengan nikmat Allah.. menghampiri zina.. dan lagi teruk hampir murtad.. bertaubat lah..
  4. Sekian.. peringatan untuk sahabat..

~ahmadrazmie~


Categories

Calendar

November 2018
M T W T F S S
« Dec    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Simpanan

UMNO – Bersatu Bersetia Berkhidmat

Komunis Era Baru

Pasti Akan Sesat (PAS)

Advertisements